Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

Kaland az élet

2010.01.25. 23:49 - Pilli

Szerintem vagy az van, hogy a macskák szeretnek engem, vagy nem bíznak bennem, és ezért tartanak szigorú megfigyelés alatt. A lényeg, hogy követnek mindenhova. Kivéve az utcára, azt nem engedem meg, mert a kismacskáknak is határokra van szükségük az egészséges fejlődéshez. Ja meg a konyhába se jöhetnek be, mert ott meg mindenféle galádságot akarnak elkövetni. Kosztya tudja is, hogy mit szabad és mit nem, de azért megvárja, amíg rászólok, és csak akkor iszkol el a konyhaajtóból vagy Naoko tálkájától. Ellenben Naokot egyáltalán nem érdeklik az ilyen ostoba szabályok, és csak a fizikai ráhatásból ért, azután pedig elhaló nyávogással adja a világ és az én tudtomra, hogy a kismacskák élete bizony nem fenékig sonka. Szerencsére hamar vígasztalódik, főleg ha Kosztya valahol a közelben van. Különben is, láthatólag Kosztyát tekinti az abszolút példaképnek, mindent akar, amit ő. Például ugyanakkor és ugyanott kell mosakodni is. Ezt le is fotóztam, de sajnálatos módon a kábel, amivel a képeket feltehetném a gépre, nincs nálam, ezért csak elmesélem, mi van a képen. Aztán ha tudom, majd fel is rakom őket. Szóval ezen a képen Kosztya és Naoko a fehér fotelben ülnek, nagyjából azonos pózban, és nyalogatják a lábukat.

Tegnap - teljesen meglepő módon - Naoko az ölemben aludt vagy egy fél órát, ráadásul magától jött oda hozzám. Békésen szendergett, nyújtózkodott és szuszogott, amikor egyszer csak, valahol távol, a szoba másik végében, Kosztya álmában kinyújtotta az egyik lábát és ásított egyet. Erre Naoko tágra nyitotta a szemét, és mint akibe villámként csapott a felismerés, hogy rossz időben rossz helyen van, nyílegyenesen átrohant a szobán, és Kosztyára vetette magát, majd elégedetten dorombolni kezdett. Itt a képen két macskát látunk a kék fotelben, akik nem szépen néznek rám, amiért holmi fotózással zavarom a nyugalmukat.

Kosztyáról pedig kiderült, hogy igen fejlett humorérzékkel rendelkezik. Tegnap odakészítettem a sampont a kád szélére, hogy majd hajat mossak vele. A macskák persze megelőztek, és már rég a kádban voltak, mire én a fürdőszobába értem, de sebaj, ha semmi más, a vízcsobogás kiugrasztja onnan őket. Aztán az történt, hogy hiába nyúlkáltam a kád széle felé a sampont keresve, az nem volt sehol, pedig emlékeztem rá, hogy odatettem. Elindultam hát vizes hajjal a lakásban, hogy felkutassam - Naoko jött utánam és lelkesen nyalogatta a hajamból a földre csöpögő vizet. Kosztya viszont nem jött, ő nem szereti a felesleges köröket, de szereti a kád aljáról kilefetyelni a vizet. Már épp kezdtem kételkedni az ép elmémben, amikor eszembe jutott egy tompa puffanás... és igen, a sampon a felmosóvödörben volt, a kád mellett, és teljesen biztos, hogy nem én tettem oda. Kosztya büszke ábrázattal nézett rám, hogy dicsérjem már meg, amiért olyan ügyes, hogy egy egész sampont egyetlen rúgással így el tudott tüntetni, és ugye milyen vicces volt. Naoko el is határozta, hogy eltanulja ezt tőle, de egyelőre még csak odáig jutott, hogy a májkrémet lelopta az asztalról és focizott vele.

Az alábbi képen az látszana, hogy Naoko azt szeretné, ha az ő szemét is kifesteném, és ezért mind a húsz körmével kapaszkodva két pillanat alatt egészen a nyakamig felmászott a ruhámon.   

Végül pedig egy kép Holovácz1-ről, aki a galéria korlátján pihen hanyagul, miután szintén a korláton megkergette a saját farkát, és Holovácz2-ről, aki megfigyeléssel tanul tőle a fehér fotelben ülve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr101702501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:) Kis rosszcsontok! Nagyon várjuk a fotókat!
Beszédes képek! De azért már szívesen látnám is őket!
Nekem a sminkelős-ruhán felmászós kép tetszik a legjobban. :)
Hát ezek aztán befogadó cicák! Ha anyu, apu elmentek, sebaj a pótmamával is ugyan ugy el lehet szórakozni, ott is érző, értő gazdira találnak.
Remélem a képeket sikerül majd feltenni.


süti beállítások módosítása