Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

Entellektüelll macska

2009.10.03. 23:01 - Pilli

Címkék: fotó kosztya

Nem gondoltam volna, hogy egyszer egy macskával kell megküzdenem az esti olvasásért. Na nem... nem arra gondolok, hogy Kosztya játszani akart velem, vagy éhes lett volna... neem, ő is olvasni vágyott. Hosszasan győzködött, míg végül a szelíd erőszaknak engedelmeskedve átengedtem neki a jogot, hogy a marhapásztorok viszontagságos életéről tájékozódjon. Arra gondoltam, ha már így belejött az olvasásba, őt küldöm a szerda esti órámra, ahol e remekműről lesz szó.

A következő képen látszik, amint Kosztya mélyen elgondolkozik az olvasottakról. Bár ki tudja, talán csak a birkapecsenye illata szaglott ki a sorok közül...

 

 Úgy tűnik, Kosztyát a betűk jobban megragadják, mint a vizuális képi élmény, ugyanis mind a Felolvasó, mind a Vándorló palota című filmeposzokat végigaludta. Ez a kép akkor készült, amikor azt a galádságot követtem el, hogy testhelyzetet változtattam, ezzel megzavarván őt békés szunyókálásában.

Üzenem a gazdiknak, hogy ne aggódjanak, igazi entellektüellt nevelek a macskából, mire hazajönnek. Holnap az orosz klasszikusokat vesszük! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr771425914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon helyes, ha Kosztya felkészül a felsőoktatásra, ahova szellemi felkészültsége őt feljogositja.

Egyébként ma azt olvastam a Reader,s Digest nevü magas szellemiségüeknek szerkesztett füzetben, hogy "beigazolódott, hogy a macskák manipulálnak minket" Erre vonatkozó kutatásait egy egyetemi kutató publikálta egy szaklapban.

Hát én ezt már rég tudtam. Mama
mennyivel egyszerűbb lélek egy kutya...
A múlt héten kutyáztam, és egy verseskötetet se emelt le a polcról, és még az én olvasmányaimra se volt kíváncsi.
A számítógépnél nem jutott el a képernyőig. Megakadt a kábeleknél. Nem hiszem, hogy azok elrágása a műszaki érdeklődés jele volt!
Kedvem lett egy macskához...


süti beállítások módosítása