Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

Képekkel szép

2010.01.26. 23:01 - Pilli

Itt is vannak a jól megérdemelt képek, sőt, még ráadás is van köztük!

Ezen a képen a közös fürdőzés látható, utána pedig csak úgy szépek és aranyosak: 

Ez pedig az a kép, amikor Naoko az én ölemből Kosztyára vetette magát, és ott aludt tovább, csak a fotózás kedvéért néztek még egy morcosat.

Íme Naoko, az igazi nő, aki minden körmét latba vetve igyekszik felfelé a lábamon:

Saját farkának korláton való kergetését kipihenő Holovácz 1:

A tőle tanuló, őt figyelő Holovácz 2:

 

A tanulás gyümölcse a mai napra érett be, de sajnos még nem tökéltes. Naoko a másik galéria alsó, széles korlátján igyekezett körbepördülni, de a két hátsó lába célt tévesztett, így a két melsővel kapaszkodva lógott fél percig a szédítő magasság fölöt, majd kecsesen lezuhant. Szerencsére ott álltam, és elkaptam. Ijesztő volt, komolyan.

Tegnap este, mire felmentem lefeküdni, a macskák már rég az ágyban voltak. Nem tudom, ki mit gondol, de én valami olyasmit véltem kiolvasni a tekintetükből, hogy ha ilyen későn szeretnék lefeküdni, akkor jobban tenném, ha inkább a kanapén aludnék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr341705315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuper fotókat készítettél róluk! :)
A lábon felfelé kapaszkodó Naoko megörökítéséhez külön gratulálok, nekem még nem volt annyi lélekjelenlétem, hogy egy ilyen helyzetben a masinához kapjak (ellenben határozottan fel-felszisszenek olyankor a mind magasabbra kapaszkodó lábacskáktól).
nagyon jó képek, a fotelben nagyon szépek!! Joli cica ma tüzel először, HELP!
Nagyon jók a képek! De azt még nem is hallottam, hogy egy házi-kandur és egy faj-nőstény, magyarul princessin ilyen egyetértésben éljen egymás mellett.
Jó, hogy a "salto mortale"-t megakadályoztad, mert hátha nem mindig esik talpára a macska.
Nem tudnád a képeket nagyobb méretben feltenni? Úgy látom, az utolsót nem lenne sok értelme, mert még így is látni, hogy nagyon zajos, de a többit biztos lehetne. Szívesen elmenteném őket, olyan szépek a cicák.
Goompah: sajnos nem tudom nagyobban feltenni a képeket, mert telefonnal fotóztam, és csak ekkorában tiszta a kép:(


süti beállítások módosítása