Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

A Rock katonája

2009.10.08. 14:13 - Bálint - Cicanapló

Címkék: videó kosztya

Alighanem zenei ízlésemnek megfelelő macskát választottunk. Kosztyát ugyanis a legkisebb mértékben sem érdekli, hogy a fülétől harminc centire milyen zene üvölt éppen, édesdeden tud szunyókálni akármilyen aláfestéssel. Sőt, alklamasint dorombol is. De azt nem állítom, hogy azt ne nyomná el a zene. (Noha ez alighanem kiderül a szövegből, azért hozzátenném, hogy a videó csak bekapcsolt hangszóróval érdekes. Hangosra állítva az élethű hatás kedvéért.)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr581436493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nah bezzeg mikor az én ölemben aludt és elkezdtem zenét hallgatni, nem is különösebben hangosan, akkor teljesen szemrehányóan nyávogott rám és nyitogatta a szemét bűntudatkeltően. Mondjuk én Csík zenekart hallgattam. Lehet, hogy nem egy népzenész macska. Bezzeg ha valami orosz népdal lett volna...
Ja, ha közben a hasát simogatják, akkor könnyen lehet valaki béketürő. Megnéztem az adott videon a "Torkos macskák"-at, az sem volt semmi. Előre vetitette a jövőt, ha még egy cica jön a házhoz. Aki még ráadásul kiskoru is. Meg nő is. Akkor egymással lesznek elfoglalva és veletek senki se fog törődni.
Mama
ááááá én is megnéztem a torkos macskákat és most rosszat fogok álmodni! Ugye nem lesznek ilyen hatalmas és gonoszképű macskáitok soha?


süti beállítások módosítása