Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

A duplájára nőtt macska

2009.10.06. 16:22 - Lina - Cicanapló

Címkék: fotó kosztya

Tíz nap nagy idő gyerekek és kismacskák életében is. Kosztya a duplájára nőtt, mire hazaértünk. Főleg hosszban lett nagyobb, meg a pocijára hízott még, nehogy azt higgyük, hogy éheztették. Továbbá rosszcsont lett, és már egészen jól tudja szabályozni a dorombolást, szóval most már lassan el lehet hinni, hogy ha dorombol, akkor elégedett, és ez nem csak egy ösztönös hang a részéről.
Gyanakszom ám, hogy kapott némi kiképzést az egészséges táplálkozásról, valamint a reformkonyháról, mert ma befalt egy adag főtt karfiolt. A dolog úgy indult, hogy szeretett volna segíteni a főzésnél, de én nem hagytam. Egyre lelkesebb és izgatottabb lett, mígnem végül már úgy érezte, megőrül, ha legalább nem kóstolhatja meg azt, amit mi fogunk enni. Ennek jeleként ült a lábam alatt, nyávogott olyan kétségbeesetten, mintha éheztetném vagy éppen szállítanám valahová az utált utazókosarában, és néha megpróbált felmászni a lábamon.
Ekkor esett le egy kis darabka karfiol elé. Ezt hittem, csak játszik vele, de utóbb kiderült, hogy arra várt, hogy kihűljön, majd megette. Próbaképpen kapott még egy darabkát, és amikor megismételte az eljárást, többet is lehűtöttem neki, és a tányérjába tettem – izgatott nyervogással követett –, ezt is befalta, de aztán köszönte szépen, többet nem kért. És a fotóhoz se volt hajlandó pózolni vele – inkább szeretett volna játszani a fényképezőgépről lógó zsinórral. Ezért nincs bizonyíték. mindenki kénytelen elhinni nekem, hogy Kosztya egészségesen táplálkozik.
Továbbá tornamutatványokat is tud. A galériáról átugrik a könyvespolc tetejére, és, ami nehezebb, vissza is ugrik! Igazán büszkék vagyunk erre a teljesítményre – ő is, ahogy a mellékelt ábrán is látható.

Most az ölemben ül, és zavarja az a buta szokásom, hogy az egeret fogom, amitől a karom magasra kerül, és neki, ha a lábát rá akarja tenni – márpedig annak ott a helye, egy emberi kézen! –, nagyon ki kell nyújtózkodnia. Nehéz macskának lenni, mert az emberek olyan értetlenek!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr271431945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elmagyaráztam neki, hogy a zöldség nagyon egészséges, és szép fényes lesz tőle a bundája. Ő főként arra volt kíváncsi, hogy mitől lesz szép, erőteljes hangja. Mondtam, hogy a répától. Be is falta, a brokkolival együtt!
Á, akkor már értem, miért támadta ma le a répás zacskót, amikor elővettem a szekrényből. Én ostoba azt hittem (már megint), hogy játszana, pedig meg akarta enni... ;-)
@Lina - Cicanapló:
ja igen, hagytam répát és krumplit a szekrényben:D egyétek meg, mielőtt kicsírázik:D
Imádom a macskákat, nagyon édes, ahogy leírtad a történteket.
Miau.
Aranyosak vagytok:)) itt is vannak cicák, de nem az enyémek.
Én azt hiszem, hogy ő egy spórolós cica. A karfiol most még olcsóbb, mi nt a Wiskas /lehet, hogy nem igy irják/ De mi lesz télen? Mama
Komolytalan kommentek!
Bambusz nevű macskánk szenvedélyesen szereti a petrezselyemgyökeret/városi múltamból:fehérrépát/.Nyersen is, levesben főve is.
Gyönyörű a cica, dehát milyen is lehetne egy MACSKA?!
De kis édes macskusz! Sajnos én allergiás vagyok a szőrére, így nem lehet sajátom! :(


süti beállítások módosítása