Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

Naoko megkutyult

2010.03.04. 12:45 - Lina - Cicanapló

Címkék: videó naoko

A dolog úgy indult, hogy felmentem a galériára a laptoppal, hogy írogassak kicsit. Naoko és Kosztya ugyancsak felpörgött hangulatban voltak, és egy idő után Naoko felvágtatott hozzám, szájában a kedvenc plüss egerével. Kicsit eljátszadozott mellettem vele (a hatalmasra nőtt, immáron felnőtt fogaival tépte szegény mű-állatot...), aztán lassan kialakult az a rendszer, hogy áthajította a túloldalamra az egeret, én meg visszadobtam neki.

Idővel ez odáig fajult, hogy az egér néha lerepült a kanpéról, és én egyszer csak azt vettem észre, hogy Naoko úgy viselkedik, mint egy kutya: az eldobott játékot visszahozza, leteszi elém, majd várakozón néz. Ha esetleg mással foglalkoztam, akkor felvette, és rádobta a laptop billentyűzetére az egeret, hogy megértsem végre, hogy rám vár.

Így aztán nem foglalkoztam mással, hanem inkább lefilmeztem a kutya-Naokót:

A további elkutyulás jeleit még nem fedeztem fel, de most nagyon figyelek...

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr561808411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De kis dilaj cííca.... :) Nagyon tündéri. :)
Fantasztikus ez a Naoko. Azt hiszem hamarabb fáradt ki a játékban, mint Te. De emberrel való ilyen tudatos játszást cicáknál még nem hallottam.
isteni a cica, és életemben először kérek valakit, hgoy reklámozzon valamit: pliz, honnan van az az egér?

amúgy a macsek szokott hozni a gazdinak szeretetből és dicsekvésből ezt azt, egeret, galambot... meghát ott érdemes enni, ahol a többi állat nem bánt, és a gazda mellett azért tutibiztonság van.

Próbáld idővel a plüssegeret 1000-esre cseélni, hátha sikerül átszoktatni.... :))
egyem meg! nagyon nagy!

nagyon szépen csinálja, sokkal megfontoltabb mint a kutyák. :)

nekünk is volt olyan cicánk, aki apportírozta az alufólia golyócskákat.
Az én macskám is ezt csinálja, magától jött rá s lelkesen várja a napi kétszeri rohangálást!:)
Nekem is volt egy olyan cicám, aki visszahozta a dolgokat, ő a tejespalack kupakja alatt lévő karikára specializálódott, de az alufólia-golyót is szerette. Rendszeresen kellett vele játszani, mondjuk, szegény nagyon unatkozhatott, mert napközben nem voltam otthon, nem olyan helyen laktam, hogy ki lehetett volna engedni, a lakás meg pirinyó volt., kicsi ablakkal. Többet nem tartok macskát lakásban. Mi is felvettük telefonnal, mert sokan nem akarták elhinni.
Szerintem ez sziámi fajta jellemző. Az enyémnek is ez a kedvenc elfoglaltsága.
hát ez kemény :D nagyon jófej ! kéne egy ilyen cicu
Nem kutyult el, vannak fajták, amikre ez fajtajellemző. Nekünk két maine coonunk van, azok is csinálják. Sőt, az egyik konkrétan magát is aportírozza, felviszi a szivacslabdát a szekrény tetejére a szájában, és ledobja. Majd rohan utána mint az őrült, ahogy pattog végig a lakáson... :) Aztán elkapja, és viszi egy darabig a szájában büszkén. Majd megint fel a szekrényre, ledobja...
Képzelhetem, mi járhat a macsek fejében.

"itt van 'e, hülye ember, edd má meg. *eldobva* már megint? na jó, még egyszer visszahozom. tessék. *eldobva* hát ez nem igaz. te komolyan nem vágod ezt a vadászat dolgot. nesze, itt van. *eldobva* hogy a k... franc a jó lelkembe, itt rohangálok neki a kajával ő meg eldobálja."
Erről eszembe jut az a reggeli ébredés, amikor Naoko az arcomba nyomta a sárga kacsájukat:D ledobtam a galériáról, hogy majd alszom tovább, de kénytelen voltam ismét kacsával az arcomban ébredni:D
Nagyon aranyos ez a Naoko:-)

_____________________________
Keress pénzt Te is vásárlásaiddal, vagy vásárolj 30-40% kedvezménnyel
olcsobb-vasarlas.biz/index.php?partnerID=10137
az én maine coonommal is ezt kell játszani :o) kisegér, papírgalacsin, bármi jöhet... de nem lehet nekik ellenállni, mikor büszkén hozzák vissza a zsákmányt :o) mondjuk nem is nagyon kell :o)
Végig olvastam és nézetem ezt az oldalt! A könnyem is kicsordult egy-két poénos jelenetnél! Nagyon-nagyon aranyosak! Grat!:D
@Letícia: jaj: végigolvastam és néztem...bocs.
@Önjáró Talajgyalu: Hát nemtom, az enyém, amelyik ezt csinálta, szimpla házimacsek volt, semmi pedigré. :-)
@Önjáró Talajgyalu: @ecinereb: nekem is házimacsekom van, hasonló, mint Kosztya, csak fehér lábakkal, és egy tündér. Szóval a macsek intelligenciája nem fajtafüggő. :)
Az én Lucám csak félig volt sziámi (házimacska temperamentum, sziámi csontozattal, energiaszinttel és isztigénekkel felszerelve)
Általában nem hitték el nekem, amikor meséltem az ilyen visszahozós dolgait...neki az 1m -es szívószálakra erősített koktélpélmák és a kisebb (megtéphető) egerek jöttek be nagyon :)

egy csomó mindent önként tanult meg, egyszerűen levolna a következtetést, h nekünk tetszik, neki meg van kedve, hát akkor gyerünk...
minden este velem jött tusolni, felült a mosógépre, onnan kukkolta a zuhanyfüggöny mögött zajló hihetetlen perverziót. amikor törölköztem, sose bírtam ki röhögés nélkül, olyan hülye pofákat vágott..."mondd, te teljesen hülye vagy, hogy bevizezed magad? Önként? MINDEN NAP?" :))))
majd amikor a levadászott egértetemeket a párnádra pakolgatja, az milyen vidám lesz :)
Nagyon ügyes! :) Nemsokára az újságot is behozza reggel :)
És ugye a kanapé színét Naokohoz választottátok?
Tényleg, és Kosztya? Ő nem volt még "elkutyulva"? :)
@Tornag atya: nekem az előző macskám patkányokat hozott haza vidéken...:)
Az én macsekom, akit Bonifácnak hívnak, az utcán találtam a mult nyáron, egy cumlival a szájában rohangál egész nap a lakásban. Az úgy történt, hogy a cumlit is kintről hoztam, letettem az asztalra mit sem sejtve, Bonifác azonnal felfedezte, szájába vette, jobbra-balra nézelődött vele - sajnos akkor kellett volna lefényképezni, mert azóta lehetetlen, csak szaladgál vele. Bonifác kb. tíz hónapos lehet, tiszta fekete macsek, szájában a cumlival fantasztikusan néz ki. Amikor megunja, kiviszi az erkélyre, mindig ugyanarra a helyre eldugja, onnan nem szabad elhozni, mert mindig visszaviszi, csak neki szabad elvenni.
Az én macskám is ezt játssza, szerintem azért mert rájött, hogy másképp nem lesz játék, én ugyanis lusta vagyok az eldobott akármi után menni, úgyhogy inkább visszahozza ő.
Hát Naokonak most óriási sikere volt, még akkor is, ha a "kutyáskodás" ezek szerint nem egyedi eset.


süti beállítások módosítása