Cicanapló

Kosztya Gavrilovics Trepljov, a kis ezüstszürke és Sirajuki Naoko, a még kisebb, fóka színű sziámi cica hétköz- és ünnepnapjai

Csatlakozz te is!

Cicanapló on Facebook

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Hova tűntetek??? Lassan egy éve se kép, se hang... :-( (2011.10.17. 10:27) Kis helyen is elfér
  • Lina - Cicanapló: @Gala: Most az egerek is elbújtak valahová egy ideje. Szomorú... (2010.11.03. 16:27) Minden lyukba belefér!
  • Messzenéző Minyon: Bocsánat, hogy csak most kívánok boldog szülinapot Naokonak, de amikor ez a bejegyzés megjelent, h... (2010.10.01. 18:40) Boldog szülinapot, Naoko!
  • Zizzzencs: Meg is mutatom:) (2010.09.29. 15:03) Nosztalgia #4: Miből lesz a cserebogár?
  • robertnem: szerintem a két cica érzi egymás nembéli különbségét és boldog párkapcsolatban élnek az utód-nemzé... (2010.09.09. 08:27) Tisztaságügyi felelős

Tiszta szívás

2010.09.03. 15:20 - Lina - Cicanapló

Címkék: fotó kosztya naoko

Éppen minden tökéletes és békés volt. A madarak csiripeltek (valahol Új-Zélandon), a nap hétágra sütött (valahol Új-Zélandon), a macskák a szekrény tetején aludtak összebújva órák óta. Fülükben bizonyára a Kispál és Borz Mialatt az ég című száma zümmögött, ha csak nem Naoko dorombolása. Szóval minden szép volt. És a gonosz és érzéketlen gazdák ezt a pillanatot választották arra, hogy teszteljék a macskák takarításhoz fűződő viszonyát. Igen, jól sejti az olvasó, a takarítás alatt porszívózást értünk.

Így esett, hogy felmentem a galériára a porszívóval, és figyelmeztettem a macskákat, hogy ha van kedvük, most még szabadon távozhatnak. De bizonyára kommunikációs zavarok vannak köztünk, mert csak rámpislogtak álmosan, aztán visszahelyezkedtek. No most közmondásos, hogy a szekrény – és ezen a bőrönd – teteje az a pont az a hely, ahol semmilyen módon sem érem el őket. Tehát igazán nem lett volna mód arra, hogy én pakoljam le őket a szekrényről. Hanem beletörődve beindítottam a porszívót.

Hihetetlen, de igaz: a páros tagjai közül Naoko bizonyult bátrabbnak. Rettenetesen megijedt ugyanis, de halált megvető bátorsággal mégis átugrott a galériára – amelyen zúgott ugye a hangos és ijesztő szörny –, és onnan azonnal leiszkolt a földre, át a szomszéd szobába, fel a galériára, be az ágy alá (feltételezett útvonal, hiszen én, aki éppen a szörnyet irányítottam, nem követhettem nyomon a menekülés útját). Kosztya ez alatt rémülten sunnyogott a odafent.

Nem vagyok valami kegyetlen állatkínzó, kikapcsoltam a porszívót, és mondtam Kosztyának, hogy akkor most meneküljön. De megint fellépett a kommunikációs zavar, mert szavaimat úgy értette, hogy „be is fejezetem, aludj csak!”, és boldogan elhelyezkedett, hogy megúszta az egészet. Én már tudtam, hogy hatalmasat tévedett, és visszakapcsoltam a porszívót. Újabb riadalom, Kosztya felpattant, körbe-körbe forgott a szekrény tetején, balra-jobbra tipródott, nem mert átugrani a galériára, és végül halált megvető bátorsággal leugrott a földre. Két és fél méter magasról. Majd odalent eliszkolt a szomszéd szobába, fel a galériára, be az ágy alá (igen, feltételezett útvonal).

Nem kell aggódni, happy endes a történet: Kosztya gond nélkül földet ért, és aztán később le is tudtam fényképezni a két veterán macskát, amint a zaj elülése után, a fotelben összebújva merítenek egymásból erőt. (Kosztya éppen Naoko pofiját nyalogatja.)

Kövesd a Cicanaplót a Facebookon is!                    Megosztás

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://cicanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr302268995

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atommacska inda house I. 2010.09.06. 21:34:54

Zsebi, a gizda atommacska szétkoptatta a nemrég vett lakás járólapjait. Spejbl, a naív vevő már-már lekapta őt is mind a tíz körméről...Az összes ablak a parkot bámulja, szuper. Kevés híja, hogy tarkónkon nem érnek össze szánk szélei, de végül e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micsoda szívtelenség, meg kellett volna várnod, míg kialusszák magukat!
Porszívózás ide, macskaijedelem oda, én mégis csak irigykedni tudok: fog valaha az én két cicám így összebújni? Most ismét teljes a háború közöttük...
@Messzenéző Minyon: Hát, két fiú cica? Mivel biztassalak? Most felidézem nagymamám két fiú macskáját a régmúlt időből... Télen, hidegben biztos összebújnak majd. ;-)
@Lina - Cicanapló: Én is már csak a télben reménykedem...


süti beállítások módosítása